REKLAMA TP
, TOP-10

Czy warto kupić telewizor 3D o rozdzielczości Ultra HD?

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

7 odpowiedzi na “Czy warto kupić telewizor 3D o rozdzielczości Ultra HD?”

  1. gigi pisze:

    Synonim, 30 maj 2015 :
    Opłaca się kupić na przyszłość, poza tym nie są drogie – wiadać to na przykładzie tych Philipsów z artykułu. Jeszcze chwila i pojawią się materiały 4K 🙂 .

    Kupowanie na przyszlosc sie nie oplaca…

    • christo123 pisze:

      Dokładnie. Kupowanie na przyszłość nie opłaca się… W dodatki praktyczny brak materiałów 4K. Jedynie jak ktoś ma mocną konsolę bądź PC to ma możliwość wykorzystać te 4K.

  2. melchior pisze:

    ja akurat mam panasonika, prawda, że materiałów 4K jest mało, ale pod gry bardzo się sprawdza, więc nie jest to takie bezzasadne

  3. jacekg pisze:

    Warto przeczytać i porównać ceny TV Ultra HD bez trybu 3D

    http://www….piec-2015/

  4. Synonim pisze:

    Opłaca się kupić na przyszłość, poza tym nie są drogie – wiadać to na przykładzie tych Philipsów z artykułu. Jeszcze chwila i pojawią się materiały 4K :).

    • cocacola pisze:

      Te Philipsy to nie tylko 4K, ale też Android, ambilight, świetne podświetlenie matrycy i mnóstwo innych zalet. Mógłby nie mieć 4K, ale i tak chciałbym go mieć ze względu na resztę możliwości, o których tu mowa. 🙂

  5. AdaśS pisze:

    „Telewizory o rozdzielczości Full HD odznaczają się obrazem 1920 x 1080 pikseli, natomiast w Ultra HD ich ilość jest dwukrotnie większa (nie czterokrotnie) i wynosi 3840 x 2160, dając czterokrotnie lepsze odwzorowanie szczegółów.”
    Niestety to zdanie nie jest szczęśliwie ułożone bo ilość pikseli niestety ale jest faktycznie 4x większa. Natomiast 2x większa na ekranie to jest ilość linii w pionie/poziomie. Matematyka, wystarczy pomnożyć i porównać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml